NO |
PROGRAM KAZANIMLARI |
1 |
Eğitim teknolojilerinin tasarlanması, planlanması, yürütülmesi ve yönetilmesi sürecini verimli ve etkili kullanır; bu süreçleri inceleyerek gerekli ürünleri, değişiklikleri ve güncellemeleri tasarlar ve hazırlar |
2 |
Bilişim teknolojilerini kullanarak bilgiye ulaşır, bilgiyi analiz ve sentez edip değerlendirir ve yeni durumlara göre adapte ederek kullanır |
3 |
Öğretmenlik mesleği ve bu mesleği gerçekleştirmeyle ilgili konularda yeterli düzeyde bilgi, beceri ve yetkinlik sahibi olur |
4 |
Öğretim teknolojilerini ve materyallerini, bunların derslerde nasıl kullanılacağını bilir; eğitim yazılımı, e-öğrenme, uzaktan eğitim, öğrenme yönetim sistemleri gibi uygulamaları geliştirir, kullanır ve rehberlik eder |
5 |
Grafik tasarımı ve canlandırma, web tasarımı ve eğitsel yazılım hazırlamak üzere özel olarak geliştirilmiş programları kullanarak öğrenme etkinliklerini zenginleştirecek materyaller geliştirir |
6 |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi alanındaki problemleri tanımlar, modeller ve çözer |
7 |
Okuldaki mevcut durumu analiz ederek teknolojik ihtiyaçları planlar, ve bu teknolojilerin eğitim ve öğretim sürecinde kullanımına liderlik eder |
8 |
Alana özgü kullanılabilecek öğrenme-öğretme yaklaşımları, kuramları, öğrenme-öğretme stratejileri, yöntem ve tekniklerini uygular |
9 |
Bilişim teknolojileri eğitiminde kullanılan ölçme-değerlendirme yöntem ve tekniklerini belirleyebilir |
10 |
Bilgisayar donanımı, işletim sistemleri, bilgisayar ağları ve programlama dilleri konularında bilgi, beceri ve yetkinlik sahibi olur |
11 |
Meslek etiğine sahip, sosyal sorumluluk çerçevesinde toplumsal problemlere çözüm üretir |
12 |
Türkçe sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip olur |
13 |
Eleştirel düşünen, yeni fikirler üreten ve problemleri keşfetme ve çözme becerisine sahip olur |
14 |
Genel kültür bilgisine sahip olur |